Tuesday, May 31, 2011

Rindu saya ke?

Tengok tajuk. Korang takyah perasan okeh. (readers only read this)

Aktiviti pertama mengenai tajuk: Menangis dengan penuh dramatik padahal betul.Bukan tu je, sampai tisu pun habis.

Ok. Entry ni khas untuk MAMA yang telah selamat sampai ke Jakarta. Alhamdulillah.

Alisya rindu mama. Rindu saya ke?

Macam mana kat sana? Best ke? Dah beli baju tidur belum? Harap-harap mama balik awal. Harap-harap hari ini hari Ahad. Harap mama sihat. Ok...


10 Harapan Alisya:

1.Mama sihat.
2.Mama akan sampai Malaysia Ahad ni.
3.Mama tak kena tipu dengan harga.
4.Mama dapat beli barang yang dikirim.
5.Hari ini hari Ahad.
6.Flight mama terawal 5 jam.
7.Aunty Ella berlanja Alisya selipar tidur.LOL
8.Banyak makanan yang dibawa balik. Gemoknya saye.
9.Mama jadi extra baik.
10. Mama sayang Alisya.

ALISYA LOVE MAMA SO MUCH!

Saturday, May 14, 2011

Vain.

Bosanlah harini. I'll show you guys a picture that you guys might 'suka'.



Vain. Korang sebenarnya tak suka pun gambar ni. CAKAP JELAH!