Monday, June 13, 2011

Sedih.

Sekarang saya berada di SBPI Sabak Bernam. Sedih nak tinggalkan mama semalam. Biasalah, kalau dah dari dulu rapat dengan mak kita, mesti sedih kann. Nak pindah balik ke sekolah harian. Setiap hari rasa rindu kat family. Eh jap, best jugak online kat CC sekolah ni.




Sedih.


Sedih.


Sedih.


Sedih.


Rindu :'(



Nak Balik Rumahhhh T_T

Saturday, June 4, 2011

Senyuman

Hari ini terasa pening sangat. Tapi terpaksa jalani hari dengan senyuman. Alisya oke je! Cuma Alisya malas nak buat apa-apa harini. Sebenarnya Alisya tak jalani hari ini dengan senyuman pun -_-''. Nak makan Panadol tapi.....kekna tak bagi sebab ia boleh menyebabkan sakit buah pingggang. Masa Alisya tulis benda ni pun terasa pening~__~". SAKIT TAU! So, jom kita main game!

Game dia camni........

MATA + HARI = MATAHARI

LAPTOP KAKNIS + KITORANG + GAME =?

Cuba jawab!