Monday, June 13, 2011

Sedih.

Sekarang saya berada di SBPI Sabak Bernam. Sedih nak tinggalkan mama semalam. Biasalah, kalau dah dari dulu rapat dengan mak kita, mesti sedih kann. Nak pindah balik ke sekolah harian. Setiap hari rasa rindu kat family. Eh jap, best jugak online kat CC sekolah ni.




Sedih.


Sedih.


Sedih.


Sedih.


Rindu :'(



Nak Balik Rumahhhh T_T

12 comments:

cikbintang said...

jgn sdey..skrg ni blaja brdikari =)
akq kt poli sbk brnam tu je =)

NaniRostam said...

salam hafiiz....mama pun rindu hafiiz juga....

tapi mama kena kuat...

mama mahu hafiiz pun kuat macam mama.

walau hafiiz jauh dari mama...tetapi dua minggu sekali kan hafiiz balik jumpa mama...

lagipun...walau jauh hafiiz perlu tahu yang mama selalu ingat dan rindu anak-anak...mama sedia ada untuk anak-anak.

memang jauh dari mama, tetapi hafiiz berada di persekitaran yang lebih baik untuk pelajaran dan masa depan hafiiz.

insyallah belajar rajin-rajin, jadi anak yang baik pasti hidup akan berjaya. amin.

Ieka Luvika said...

awww....cian dia.
adik belajar rajin2 kat sana k :)

nadyasupra said...

lima tahun je dikk . sabar yeaaa :'))

Honey Barney said...

saba yer...berkorban sedikit untuk kejayaan :)

kakchik@ella said...

Hafizzzz .. jaga diri baik2 eh. stay cute tau. jgn sedih2.

Yol said...

aik....sejak bila plak tkar sekolah nie dik...ape cer...ce cite ce cite...abg ada terlepas entry ker....rasa xder la yunkkkk....huhuhu

cheQnOnO said...

Salam Hafiiz. Mula-mula memang macam tu. Masih dalam proses membiasakan diri. Ingat pesan Mama Hafiz tu, jgn nakal-nakal. Gud Luck!

si gebu said...

jgn sedih2...nanti x boleh fokus kt pelajaran...hafiz lelaki kena kuat..jgn buat mama sedih..buktikn hafiz boleh..dulu acik setahun dekat Intitut Perakaunan negara (IPN) tu..tapi seronok kat sana tenang..damai..

Liana Ezzana said...

sedih sebab teringat picnic kat janda baik ke...huewhuew

Nadiah Najihah said...

Hafiiz!! Its okay. Its hard for me too mse mule2. Nnti lame2 enjoy, being around your friends. kalau ade anything, just tell me, tau. Dtg je kelas kite. BTW, its fun having a good friend like you. :))

azri said...

as salam..sy player Phantoms Basketball Club.hari tu ade gi sana friendly ngn sbpi sbk bernam punye team sbb 1 of my teammates ex-student sana..thanks to pengurusan sekolah..siap announced lagi ms kitorg da smpai..
GOOO PHANTOMS!!