Monday, October 18, 2010

Berusahalah.....

Hello semua orang! Hari ini berdebar-debar nak jawab exam. Takpe kalau cakap senang,semuanya senang. Kalau orang lain boleh kita pun boleh. Macam apa yang Syed Muzafar kata. "If I can go out to the space like what I want when I was a child, you can do it too." Paling takut sekali subjek agamalah. Sebab cara ustazah cakap macam susah gila. Tapi kalau cakap senang,semuanya senang. Lepas ni nak tanya abang Hafiizlah camne nak baca doa untuk permudahkan urusan kita. Hihi. Walau apapun Alisya masih mengharap semua orang doakan Alisya supaya berjaya dan dapat A semua subjek. Hari ini macam biasalah asyik baca buku Roald Dahl je. Sebab Alisya suka cara dia tulis. Termasuklah Enid Blyton dan Jacqueline Wilson. Semalam hampir-hampir nak gestrik. Nasib baik abang Hafiiz bagi limau ais. Lepas tu tengok cerita Chapalrela. Hihi. Mama suruh tengok. Haaa! Alisya nak cakap pasal birthday hari itu. Jap ye....



Tadaaaa!!! Ni hadiah-hadiah kiter...


This is the game of concentration


Hish budak debab nih sibuk benar.


Classmates.



Jaguh and Jebat, Me and Elsha, Mysarah and Izzah

(Tapi Jaguh dan Jebat jauh...)



- THE END -



















4 comments:

JULYA said...

good luck alisya...

cik nur said...

hepi beleted besday dear
good luck 4 ur exam oke

Hanis Zalikha said...

WHY SUCH A SHORT UPDATE?? DONT BE LIKE ME YOU LAZY SO AND SO. GOODLUCK FOR YOUR EXAM, LOVE!

kakchik@ella said...

Alisya dh tgk gmbr alisya kt blog untie tak? Cute sgt.

Anyway .. good luck sweetie. Hehe ..