Saturday, January 1, 2011

Kereta Kucing Brand Audi

Audi. Seekor kucing. Yang sangat gebu. Walaupun dah kerepot. Tapi. Maksud nama Audi ialah kesayangan. Dan sebab itu saya nak belog pasal Audi. Sebab kalau korang perasan Audi punya kaki gebu gila. Nak tengok? Mana boleh. Hahahaha!!!


Apa pandang ?!


Audi: Can I kiss you?
MiuMiu: Maybe a little.

Itulah kisah-kisah Audi. Tapi Audi tak banyak gambar macam Mimi. Mungkin diorang musuh. Taklah musuh ketat Mimi adalah Suri.Tapi Suri tetap coool. Macam anak dia yang bernama Marvel dan hensem ini...


I tengah tangkap butterfly


I tengah potong rumputlah!!

Hahaha. Daddy yang selalu potong rumput bukan Marvel. Marvel: Apa masalah ko Alisya?!!!
Oh ok Marvel saya paham. Ergh Marvel suka marah. Mesti saje buat muka comel kat reader masa tangkap butterfly.

Kesian Audi orang tengah cerita pasal dia tapi sampai ke Marvel pulakkk!! Nampaknya Alisya banyak membuat masalah di sini. OK. Back to Audi. Kadang terfikir sesuatu pasal Audi. Walau dah tua tapi macam muda. Audi: Saya rasa muda sikit. YES Audi cakap akhirnya!! Audi guna apa untuk kekal muda? Audi: Tanya Mimi.

Hahahaha! Itulah dia Kereta Kucing Brand Audi. Bunch of cats 2011!!!!

16 comments:

Fie said...

hahahaha, kelakarlah...

(^.^) said...

kelakar lah Alisya nii!
i likeee youuu adik comel!

Owners of Monster Jambu said...

Haha thanks!Alisya tak lah kelakar sangat. Cipta je!!!





Love Alisya<3

Hanis Zalikha said...

I didnt know our cats could talk

imah said...

kucing gemok =P

Daria said...

comelnyer.......and u r funny monster...

QUEENPINK said...

comelnya kucing..i like cats..kat umah ada 5 ekor kucing...

Melati said...

kalaulah betul meow boleh becakap, akak taknak cakap dengan manusia, nak cakap dengan meoww jea,. heeehe =)

greek goddess said...

comel nie

Faizal n Fashitah said...

Cute maine coon XD

Adam bin Ahmad said...

alisya si kucing. hahaha

cikgu siti hazreen said...

comelnyer kucing-kucing tu ^_^

audee said...

ader jgk kucing nama sama ngn aku Audi..betul ke maksud Audi tu kesayangan?tgh cari maksud nama Audi..hehehe

audee said...

Hah nama kucing sama ngn nama aku Audi..betul ke maksud Audi tu kesayangan?

MUhaMMad Zaidi MOhtar said...

Peh ....... Nie bagi makng apo nie kak oiiiii .... ( Abg Zaidi - http://santai2abgdidi.blogspot.com/)

cik pelita said...

comelnye miauw, nak culik sekor leh x???