Wednesday, September 2, 2009

Bila Raya?(Sabar Puasa Dulu...)






Assalamualaikum,dan Selamat Berpuasa Pembacaku.Tadi macam ada orang menangis,saya rasa takut rupanya monster jambu yg nangis(menangis kerana lapar).hahahaha!Semua puasa tak hari ini?Kalau puasa baguslah!Saya berdoa agar kamu puasa penuh.Amin.Ok kita teruskan...




Kita kena sabar bila nak raya.Sabar itu separuh daripada iman.Ok,sekarang saya nak cerita tentang apa jadi semasa sahur.Pukul 5:00am bangun sahur(makan apa yg buka semalam)




Kadang2 rasa ngantuk dan kadangkala pula ceria sahaja(ceria pun sbb bangun awal)




Seronok!Saya belum lagi ponteng puasa tahun ini,tapi macam nak ponteng sbb laparlah




Haih...apa nak jadi raya tahun ini mesti best.Eh sabar2.Minta maaf.




Raya ni macam nak bagi Adik-beradik duit raya pulak.hehe.




Kalau puasa rasa lapar saya tidur.Saya terfikir....Kenapa kalau mimpi makanan, kita nak makan je tiba2 terbangun?hmmm...Iwas thinking...Lupakan.










Makanan ni jangan kamu teringin masa puasa.Buka baru makan.Ok.(macam cikgu lah pulak)

Yang ini pun sama tau...


Siapa punya birthday masa raya?Mesti meriah kalau sambut kat rumah.Dan mesti SERONOK!!!


TIDUR! Alamak kena tidur untuk sahur nanti bye.jumpa lagi!

5 comments:

aifaa said...

happy puasa :)

Hanis Zalikha said...

One day when youre all grown up, you'll look back to this entry and laugh your ass off.

Thanks for making my day :)

Owners of Monster Jambu said...

aifaa :
hepi gile.selamat berpuasa dan berbuka

Hanis Zalikha :
haha.thanks.selamat berpuasa dan berbuka

.i.z.z.a.t.i. said...

birthday my sister jatuh pada hari raya..mesti best kan? :)

btw, happy fasting and 'terawih'ing :)

hatim a.r said...

hey hey jgn ponteng puasa hehe =)